Thuiszorg aanbod Leiden Leiderdorp
Procedure klachtenafhandeling

8.1

Zorgkaart
Nederland

Thuiszorg client pro cura hulp in huis

Wij vinden het belangrijk dat uw klacht snel wordt behandeld en dat medewerkers van Pro-Cura open staan voor uw klacht. Gebruikelijk is dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en zo mogelijk afhandelt. Is dat niet voldoende, dan wordt de klacht voorgelegd aan de directie. Mocht het nodig zijn dat een derde partij meekijkt, dan wordt de landelijke klachtencommissie ingeschakeld, waar een onafhankelijke functionaris de klacht zal behandelen.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris

Mochten wij (Pro-Cura) er met u (de klager) niet uitkomen, dan wordt de klacht een ‘geschil’ genoemd. Op grond van de Wkkgz moet dit geschil voorgelegd kunnen worden aan een onafhankelijke geschilleninstantie: Stichting Zorggeschil. Stichting Zorggeschil doet vervolgens een bindende uitspraak. Kijk voor meer informatie op de site van Stichting Zorggeschil, daar vindt u een aanmeldformulier voor uw klacht.

Model klachtenreglement

Klachtenformulier

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail, of vul onderstaand formulier in.

Pro-Cura biedt zorg om voor thuis te blijven! Wij zorgen dat u of uw naaste door onze hulp en zorg zelfstandig thuis kunt blijven, want thuis wonen is het prettigst. Wij bieden thuiszorg in de regio Leiden, Oegstgeest en Leiderdorp. Bij ons krijgt u hulp op maat, afhankelijk van uw situatie.

Volg ons op social media:

Contactgegevens

Bezoekadres
Dijkgravenlaan 17 
2352RN Leiderdorp

071-5420040

info@pro-cura.nl

K.v.K 27303588